Em colo rapid
Cada vegada que un noi em fa cas durant uns dies seguits em comença a agradar perque mimagino que li agrado pero llavors em deixa de fer cas i moblido dell, al cap duns dies em torna a fer cas i sempre aixi i totes les meves amigues em diuen que vaig tio rere tio, pero ara me pillat dun tio enserio i no so creuen, ami em fa molta rabia que em passi aixo dels nois ja que minflueix el que em diuen les meves amigues
Estrella Dorca

Hola anònima,
La veritat és que a tots ens agrada saber que agradem a una altra persona. Això no vol dir que ens haguem "pillat" d'aquesta persona, però potser sí que ens comença a fer "gràcia". No has de convèncer a ningú, si aquest noi t'agrada de veritat, el temps ja ho demostrarà.
Ara l'important és que tu comencis a filtrar quin tipus de persones vols al teu voltant i, més concretament, quin tipus de parella vols: Què ha de tenir la teva parella? Com ha de ser? Què t'ha de fer sentir? Potser si aclareixes aquests punts, et serà més fàcil veure si un noi t'agrada per com és o perquè ell es fixa en tu ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25