Inseguritat afectant-me a mi i a l'amor
Hola, gràcies per ajudar-me!
Tinc el problema de ser insegura amb els nois i amb mi mateixa. Hi ha vegades que quan em parla un noi tinc por de ser jo mateixa i de dir tonteries i igualment les dic, apart, em veig gorda, tothom dic que no ho estic pero no mo crec. El cas es que ja he sortit amb un noi fa 2 anys i ara estic apunt de sortir amb un altre i tinc por de que la meva inseguretat mafecti amb ell ja que nomes parlem per skype i quedarem daqui poquet en personaa per parlar sobre tot, AJUDAA
Estrella Dorca

Hola anònima,
anem a pams:
• la inseguretat neix dels missatges que ens diem a nosaltres mateixos. Procura centrar-te en allò que fas bé, valora't a tu mateixa i utilitza el sentit de l'humor quan t'equivoquis!
• sigues tu mateixa! Tots busquem estar amb persones autèntiques, així que deixa de fingir que ets una persona que no ets. Si aquest noi es fixa en tu, és millor que es fixi per com ets realment, no? ;)
• Què vol dir veure's gorda? Les models centren la seva vida únicament en la seva imatge, és a dir, que el seu dia a dia està centrat en l'alimentació, l'activitat física, el maquillatge, la tria de la roba... Però la resta de gent tenim altres prioritats a la vida, no creus? Tens amics, estàs estudiant, tens una família,... disfruta d'això!
• Si ja has parlat amb aquest noi per skype, ja sap com ets físicament i també la teva manera de ser... ara només falta el pas de passar-ho a la realitat. Però ell ja ha escollit quedar amb tu, oi? Doncs sigues tu mateixa!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25