amiga amb problemes
tinc una amiga que es pensa que esta grassa, i ha deixat de menjar, no esmorza mai ni tampoc dina ni berena
pesa 40kg i medeix 1'57. esta primaaaa
que puc fer?
com l'ajudo?
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc donar-te les gràcies per escriure'ns i confiar en nosaltres i en segon lloc felicitar-te per lo bon amic/ga que ets!
Realment és normal que estiguis preocupat/da per la teva amiga ja que està en un pes justet i a més el fet de que es salti àpats i es vegi grassa quan realment no ho està és preocupant. El nostre consell és que estiguis al seu costat i que l'ajudis en tot el que necessiti, però a part d'això, et recomanem que demanis ajuda i expliquis aquesta situació a alguna persona adulta de confiança. Pots parlar-ho amb algun profe de l'insti o bé directament amb els seus pares.
Si vols pots ensenyar-los la nostra resposta per a que vegin que realment cal que la teva amiga vagi al metge i que possiblement inici algun tractament.
Si voleu podem atendre-us i ajudar-vos si ens truqueu a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (ACAB). El nostre telèfon és el 93 454 91 09 i podeu preguntar per mi o sinó qualsevol company/a us atendrà perfectament.
Una abraçada i ànims. No esperis més per a explicar-ho a algú i demanar ajuda (tot i que ella s'enfadi estem parlant de la seva salut).
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org