caracter amb la gent
Hola, la meva consulta es del meu caracter, des de petita que tinc altibaixos emocionals, es a dir casi tocant la bipolaritat. M'agrada estar sola i tranquila, pero a la vegada no vull quedarme sola, em fa por quedar-me forever alone i sense amics. Que puc fer?
una altre pregunta, que em te bastant preocupada. Tinc por a la gent. No puc estar en algun lloc sola per si em veu algu, o vaig pel carrer i em trobo a un grup de gent ( i encara que no les conegui) abaixo el cap. Alguna solucio?
InterPersonal

Hola Ainhoeetaa!!! No et preocupis el que et passa no té res a veure amb la bipolaritat, simplement que estàs en plena adolescència, època d'explosió d'hormones que ens afecten a l'humor i al caràcter. Tots ho som una mica de bipolars ja que la gent no és d'una sola manera sinó que és un conjunt de coses segons el context, el dia del mes, el temps que fa o el que ens hagi passat. Per tant, fora etiquetes, que no serveixen per res!
Pel que fa a la teva por a la gent, jo més aviat en diria: vergonya. una vergonya que molta gent comparteix amb tu, jo mateixa per exemple, quan era més jove també em passava. No pateixis també és normal, a mesura que vagis creixent t'anirà passant, no t'agobiis per això!
espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat