Que faig amb la meva vida?
Hola! Sóc un noi de 15 anys, de Barcelona. Bé, envio aquesta consulta perquè fa un temps que estic preocupat, perquè a veure, trec bones notes, tinc una bona família, amics... i tot i que no tinc èxit amb les noies perquè no sóc un pivon (cosa que també em deprimeix) bé, tinc casi tot el que es pot necessitar... però sento que falta alguna cosa a la meva vida... no sé, crec que els altres tenen algo que jo m'estic perdent. Intento buscar un hobbie però no hi ha res en que destaqui ni que m'interessi especialment, i dia a dia intento canviar la rutina, que hi hagi alguna novetat, però no és així. Arribo a casa, faig els deures, i em connecto al Facebook esperant a que sigui hora d'anar a dormir per tornar a començar un nou dia. No sé ben bé quina resposta estic buscant, però necessito ajuda. Gràcies!!!
InterPersonal

Hola Carlos:'3!! M'agrada molt la teva consulta ja que no tothom podria experssar tan bé un sentiment de buidor com tu ho has fet. Ser adolescent les té aquestes coses. La majoria de gent quan veu un noi o una noia adolescent es pensa que no teniu res al cap i que us passeu el dia a la bartola i com tu molt bé saps no és així. Sol ser una època de contrastos, de moments de felicitat plena i descobriments agradables i de moments d'angoixes, tristors, dubtes i pors per no saber cap a on anar. En el teu cas sembla que et sents buit perquè no trobes alguna cosa que t'acabi d'omplir, em fa la sensació que sents que amb el que tens no pots queixar-te i deixa'm dir-te que tothom té dret a queixar-se!! això per començar. veig que tens ganes de trobar alguna cosa que doni sentit a la teva vida i no ho acabes d'aconseguir, no et preocupis. Intentar-ho és una bona senyal, però si veus que estàs més desanimat del compte parla amb els teus pares i mireu de trobar un psicòleg amb qui puguis parlar d'això que et passa. ells estaran encantats d'ajudar-te ja ho veuràs. El meu consell és que no t'ho quedis tot per tu, parlen amb els teus amics i amb la teva família, i si tens algun avi amb qui tinguis bona relació ja veuràs si et farà veure la part positiva d'estar al teu lloc! Pregunta'ls-hi si a ells tambè els hi passava, si et poden ajudar a trobar alguna cosa que t'ompli. No lluitis sol contra aquest "aburriment", ja que tenint com tens tanta gent al teu voltant ho has d'utilitzar al teu favor. Mira, jo t'he entès de seguida quan he llegit el teu missatge, i ells tambè ho faran, ja ho veuràs.
I a la teva pregunta: què faig amb la meva vida? De moment viure-la i poc a poc aniràs aprenent també a disfrutar-la!
Una abraçada molt i molt gran!
Marina Marull www.interpersonal.cat