VOLEM AJUDAR A LA NOSTRA AMIGA
Hola, som 4 amigues entre 15 i 16 anys i una d'elles s'ha enamorat del professor de practiques de mates que teniendo avans a la nostra escola, pero ara ha tornar a vindre per ser profesor de mates i no de practiques.
Ell té 23 anys, és jove. Ella, sempre que el veu es posa molt nerviosa i es fica vermella i sempre ens diu que es desconcentra a classe ja que pensa tot el rato amb ell.
El profe no es fixa amb ella i nosaltres ja li diem que no pensí tant amb ell, però diu que no por olvidar-lo perquè li agrada molt. Ens podrieu ajudar i fer-li entendre que no pot funcionar la seva relació?
Gracies
Estrella Dorca

Hola de nou noia de 16 anys,
Sembla que la teva amiga està vivint un "amor platònic". Si ella sent aquesta atracció, no hi podeu fer més del que feu: posar-li els peus a terra. Recordeu-li que hi ha una diferència d'edat i, sobretot, que és il·legal per un professor tenir una relació amb una alumna.
Podeu dir-li que escrigui una carta explicant tot el que sent per ell, potser així es desfoga una mica.
Per altra banda, quan aquest professor desaparegui del curs, potser haurà de començar a oblidar-lo... i vosaltres haureu d'ajudar-la i acompanyar-la en aquests moments de dolor.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25