Mai m'he liat
Hola Adolescents.cat, soc una noia de 16 anys i era per saber si es normal que mai m'hagi liat amb ningú?
Totes les de la meva classe ja s'han liat i jo encara no i estic bastant preucupada.
Sabes alguna cosa que bugui fer per poder conèixer gent nova, o sigui nois?
Gracies
Estrella Dorca

Hola noia de 16 anys,
No és cap problema no haver-se embolicat amb ningú encara! L'amor, l'atracció sexual i les relacions de parella, no són una cursa! No guanya qui és el primer ni perd qui és l'últim. Realment guanya qui ho fa quan li ve de gust i amb la persona que li agrada!
Per tant, estigues tranquil·la, centra't en conèixer gent (pots aprofitar l'estiu per apuntar-te a algun esplai o algun campament) i disfruta de la teva vida! Fes coses amb les amigues i la família, fes allò que t'agrada i que et fa feliç i veuràs com la resta apareixerà quan sigui el moment ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25