es normal?
Hola, tinc 17 anys i quan tenia 16 anys me vai tallar va ser el primer cop que hu feia, vaig estar preguntant als meus amics que si s'havien tallat i amb que hu havien fet. Despres d'uns dies pensant-hu, vaig decidir feru. Em vaig tallar dos cops. Despres ja no m'he tornat a tallar.
La veritat es que desde que me vai tallar sento la necesitat de feru cada dia com si fos un vici, pero mai hu he fet nose perque.
Es normal tindre aquestes ganes de tallar-se, cada dia?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola anònim,
El més important és que no ho tornis a fer! És possible que en un moment concret et faci sentir bé, però tota la culpa i la vergonya que venen després, no ho valen, no creus?
Intenta trobar altres vies per treure els teus sentiments: ja sigui escrivint, pintant, cantant, anant a córrer.... Però busca una alternativa menys destructiva.
Si et continues sentint malament, si sents que estàs vivint un moment complicat i que necessites ajuda, demana-la! Parla amb els teus amics, amb els teus pares o amb alguna persona que hi tinguis confiança i desfoga't. Això sí que et farà sentir millor, ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25