Pes correcte??
Hola adolescents. Mencanta la feina que feu.
Jo voldria saber si estic en un bon pes. Tothom em diu que estic molt prima pero jo em veig normal. Un cop ho faig calcular i em va sortir que estava a la franja d'obesitat, i se que ni ho soc. Nomes voldria saber su estic al no rompés...
Tinc 13 anys, peso 47kg i medeixo 1,65. Faig 3 cops esport a la semana i sempre mengem verdura i tal... mengem molt saludable.
Mercii
Laura Medrano

Hola guapa!
Fas bé de preguntar-nos perquè per internet poden sortir coses molt rares... Segons el que dius que mesures i peses estàs en un pes baixet però sense que sigui alarmant. Com que tens 13 anys significa que encara estàs en plena adolescència i per tant que t'estàs desenvolupant. Ni la teva alçada actual ni el teu pes seran així durant els pròxims anys així que ara per ara jo no em preocuparia gens pel tema.
Com que fas esport i menges saludable, no t'has d'angoixar pel pes. Si et trobes bé, tens energia i estàs a gust, endavant! Ara bé, si veus que estàs fluixa de forçes o que et mareges, aleshores sí que hauries de demanar consell al teu metge o metgessa per a que fes una valoració més a fons.
Una abraçada i gràcies per fer servir el Consultori!!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org