nose que fer...
Hola!
Estic feta un cacau mental sincerament...vull tornar amb el meu ex novio, vem tenir una relació de casi dos anys i tot anava super be perque ens encantava estar junts, fins a finals d'estiu que es va liar(i així durant dos mesos mentres estavem junts) amb la meva millor amiga.Al cap de tres mesos m'ho va dir la meva millor amiga, sincerament no m'ho podia creure i menys d'ell.Despres de dos mesos des de que el vaig deixar i d'haver estat feta una merda el vaig perdonar i bueno ell sempre m'ha dit que no ho volia fer i que s'arrpenteix molt i que s'ha donat compte de que vol estar amb mi i aquest nadal hem tornat a liar-nos...total que nose si tornar amb ell, que creieu?estic feta molt lio perque jo crec que no gotornaria a fer però per altra banda després de tot... es com que una part de mi vol i l'altra té por de que passi al mateix.Jo i ell continuem pensan que volem estar junts per sempre(pero avagades pensan'ho es estupid) perque molts em diuen que qui ho fa un primer cop ho torna fer...i jo sincerament em rallo molt pensan en el que he de fer.Per altra banda els meus pares no volen i crec que s'enfadarien bastant si tornes amb ell, perque ells també li teniem molt apreci.
Gràcies i petons!
Estrella Dorca

Hola primavera,
El que em demanes és complicat, quan hi ha una infidelitat, la parella queda molt afectada i sol ser molt dolorós per la persona que viu aquesta traïció. No és fàcil perdonar una infidelitat perquè sempre queda la por que pot tornar a passar.
Valora bé si sabràs perdonar-lo i si sabràs controlar la gelosia. Sempre es diu que les persones et demostren més per les accions que per les paraules, però també et diré que tots tenim dret a una segona oportunitat. Has de decidir tu mateixa si pots reconduir aquesta relació o si ja està tenyida per la desconfiança.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25