"amiga"
primer de tot si podria se totalment anonim, sense nom dusuari ni res siusplau.. wueno tenia una amiga i men vai enterar k era una falsa a mes no poder.. tot va comença mes o menys fa un any kuan les seves amigues la van treure de la colla.. per falsa.. natros no ens ho creiam, jo com k massentava amb ella doncs vai proposa a les meves amigues per "acollirla", elles no tenien problema pk els feia pena... doncs vam passar uns moments molt bons fins k ella em distanciava de les altres , sobretot duna de les meves millors amigues, amb akella nos ho vam passar fatal molt d temps fins k hi vaig posar punt. despres estabem juntes totes i no hi havia problemes, teniem moltes idees per mes endavant. en akell moment ella tenia novio i me va enviar solicitud no li vai accepta fins k akella "amiga" no me va di una cosa i el vai accepta per rabia.. no hi vai parlar ni res, ni tan sols li vaig entra a mira el perfil.. doncs dilluns b i diu el meu novio ha tallat am mi sense rao, ell li va dir k niria a un altre lloc i k no es veurien i tal.. per ella aixo no era excusa i cla a algu li havia de posar la culpa.. doncs la culpable vaig arriba a ser jo, mo vaig passar fatal.. despres duna semana o aixi la vaig perdonar, pk les meves amigues so passaven mol malament i vaig di prou.. wueno ami n era la unica k me va fotre.. a una altra tame k tontejva am el seu novio.. la va acaba perdonan.. wueno i finalment me tocava a mi.. va di una mentida grossa a una persona k no podia tocar.. va dir un parell de mentides sobre aixo, que per mi te un problema pk inventarse tant pero tantes coses.. finalment va acaba am que em va enviar unes grabacions k deia tot, que ella valia mol la pena que havia dit una cosa k ens negava. natros nos vam enfada mol, ho vam explica a altres i tambe nos va explica coses k no eren veritats i k savia liat am molts tios, i mes mentides.. la profe al veurela "marginada" va parla am nosaltres.. les meves amigues la van perdona i ella va torna am natros.. io no la agunatva i vaig marxa am unes altres noies que em van donar molt soport, al final vai parla am les meves amigues vaig torna am elles i em van entendre.. deiein k lanirien apartant i aixo.. de fa una semaneta nos em enterat que una cosa que tenia molta historia que tenia molt que dir era tot mentida.. jo cla com k ni la miro ni a la cara i fa mesos k no li dirigeixo la paraula mera una mica igual pero es una cosa molt forta ho vam explica a les altres i elles ja van dir prou adeu! encara no lan fet fora han dit k no li farien cas i ja sen adonaria.. wueno doncs ara tenim una colla am els nens i cla ells no saben res daixo nomes una part i se nan enterat k la volem fe fora i estan totalment en contra pk no saben com es i per molt k els hi em explicat no fan cas, i diuen o tots o capp.. no sabem que fer, io no la puc ni mirar a la cara i volen k estiga a la mateixa "colla", ajuda siusplaau!
InterPersonal

Hola anonim. Sóc l'Assumpta.
Doncs sí que et porta problemes aquesta "amiga" oi?. Crec que si sou tantes persones (nois i noies) en aquesta colla potser al final ja no notaràs la seva presència no? Vull dir que és diferent si ets 3 o 4 persones només i que sempre t'has de veure les cares a ser un grup més nombrós, en el que no tens la mateixa relació amb tothom. Jo intentaria no fer massa cas de les seves històries, ja que pel què dius el que voll ella és precisament cridar l'atenció, i anar a la teva. Potser la resta de la colla també se n'adonen de com actua, acaben passant d'ella i finalment ella es dóna compte que ha de canviar coses del seu comportament. Una altra cosa és parlar amb ella, amb tranquilitat i sense faltar-se al respecte per anar bé, i explicar-li les coses que us molesten d'ella, demanar-li per què actua d'aquesta manera...No sé. Igual és que passa per un moment xungo a nivell personal, amb problemes familiars, etc. i és la seva manera de demanar ajuda i fer-se notar.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat