confosaaaa
El cas s que a mi m'agradava molt un noi que passava de mi llavors a principi de curs vaig començar a parlar amb el seu millor amic i parlem bastant i sempre acabem rient. Les meves amigues em diuen k sembla que li agrado pero no ho ser segur i desde fa uns dies estic notant que em fa molta ilusió parlar amb ell i me adona que m'agrada pero no vull perque si ell no sent el mateix pues haure d'oblidar-lo i em costa molt.
Que puc fer???
InterPersonal

Hola patricia_or5, sóc l'Assumpta.
Doncs tens vàries opcions...Seguir com estàs ara, parlant i gaudint del què sents però sense expressar els teus sentiments, i observar la seva actitud i les seves reaccions quan està amb tu. Si et fa por o vergonya dir-li el què sents, de manera verbal, una altra opció és fer -li saber amb la comunicació no verbal, ja saps (mirades, gestos, moviments, etc.) i veure també la seva reacció. I si tens ganes de dir-li perquè ja no et pots aguantar més, també ho pots fer. Tot i que aquesta opció sempre és més arriscada perquè el contingut del missatge verbal és més explícit i no saps si l'altra persona està preparada per sentir-lo. Totes maneres, no tinguis por d'expressar els teus sentiments, sigui de la manera que sigui. Això vol dir que estàs viva!. I si ell no sent el mateix per tu, què hi farem...ho passaràs uns dies malament però passaràs pàgina segur.
Ànims. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat