Gestionar emocions
Hola,
Últimament no sóc capaç de controlar la gelosia, el meu nòvio m'estima molt i m'ho demostra, i sóc conscient de que no he de preocupar-me per res, ja que sé que em vol a mi i que per res del món em posaria les banyes. Per això crec que la raó per la qual no puc evitar tenir un sentiment terrible quan passa alguna cosa relacionada amb la seva ex o quan parla amb amigues, és la meva inseguretat i que inconscientment no em considero prou bona per ell tot i saber conscienment que sí que me'l mereixo. Em fa ràbia saber el problema pero no saber com gestionar això, confio en ell, llavors què passa? M'enrabio molt i m'entristeixo quan hi ha noies pel mig. A més em sap greu perquè quan li explico com em sento, ell no pot evitar sentir que no em demostra prou que m'estima. Vull parar de sentir gelosia i de que se'm remoguin coses per dins, vull gaudir al 100%, com quan estem junts i sols, sense mòbils ni merdes.
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Utopia,
Doncs el primer que has de fer és estimar-te a tu mateixa. Recorda't què et fa especial a tu, quines són les teves virtuts i què t'agrada de tu mateixa. No podem definir la nostra autoestima per les altres persones.
Procura fer coses que t'agradin a tu, estar amb les teves amigues i disfrutar de la teva parella. La teva parella ha decidit lliurement estar amb tu, no? Doncs confia en això! Deixa que tingui amics, que passi estones amb les seves amigues i, fins i tot, que parli dels vostres "problemes" amb altra gent, és una mostra que la relació és important per ell.
Posa el focus en tu mateixa i veuràs que la complicitat entre vosaltres augmentarà ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25