?
Hola
Medeixo 1,65 i peso 49 i tinc 14-15 anys, el meu pes esta be? Es que la meva infermera hem va dir que pesava poc, tot inque menjo bastant.
Laura Medrano

Hola guapa!
Segons els que ens dius que mesures i peses, la teva infermera té raó al dir-te que estàs en un pes justet. Com sempre diem, el cos que cadascú tenim ve determinat per diferents factors: genètica, alimentació i esport.
La nostra recomanació és que li demanis a la infermera que t'expliqui una mica més què implica per a la teva salut que pesis poc i si creu que hauries de fer alguna cosa per a recuperar pes. Pot ser que tinguis aquest pes perquè tens aquesta genètica i aleshores no t'hauries de preocupar. Ara bé, si creus que menges poc, potser si que hauries d'intentar fer els àpats més complerts.
Com que la teva infermera et coneix i sap com ha estat el teu pes durant aquests anys, demana-li consell a veure què et recomana. Penso que en principi no t'hauries de preocupar pel tema però si vols preguntar-li per quedar-te més tranquil·la, endavant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org