ANSIETAT? DEPRESSIÓ?
Hola, tinc un problema des de fa mes o menys 3 setmanes, la veritat es que el cap de setmana abans de començar l'escola després de les vacances de Nadal em vaig començar a sentir molt malament, era com un nus a l'estomac i em sentia molt estressada. El diumenge abans de tornar a començar l'escola, vaig desfogar-me plorant i la meva mare en veure'm la cara em va preguntar que passava, i jo li vaig dir que em sentia trista, que estava preocupada per mi mateixa per que ja no volia sortir amb les meves amigues, no tenia ganes de fer res, estava tot el dia a la meva habitació i que estava molt irritada, tot això per res. La meva mare em va dir d'anar a un psicòleg si em seguia sentint així, però li vaig dir que no.
La primera setmana de curs després del Nadal va passar i l'angoixa seguia present, encara que a classe em distreia dels meus pensaments sobre això i no hi pensava tant. Jo no li vaig dir res a la meva mare tampoc. Ara se'm cau molt el cabell i l'angoixa encara hi és, preocupada vaig buscar els símptomes de l'ansietat i patia pràcticament tots els símptomes psicològics de la ansietat, encara que no crec que sigui això.
Estic preocupada de debò amb això i la veritat no se què és el que em passa.
·Teniu alguna idea de és?
·Com puc fer desaparèixer l'angoixa?
·Em recomaneu anar a psicòleg o creieu que no es per tant?
GRÀCIES PER LA VOSTRA AJUDA.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Sempre recomanem que no feu massa cas al que posa per internet. Bàsicament perquè hi ha pàgines web que no són fiables o, simplement nosaltres també podem interpretar erròniament alguna cosa (això serveix per tot: per aspectes psicològics i també mèdics).
Per altra banda, si tu també notes que el malestar no ha passat i que segueixes patint tant... demana ajuda a un especialista! El psicòleg ja valorarà si necessites anar-hi o no, però des d'aquí jo no et puc orientar més. Tens la sort que la teva mare t'ha ofert aquesta ajuda, així que agafa-la i comença a cuidar-te!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25