No se que fer...
Sincerament no se si es una consulta o sk necessitava explicar-ho a algu.
Magrada un nen i no u sap ningu, kuan algu em preguna qui em mola sempre dic k ningu ns pk... Sóm amics des de fa poc. No estic segura si es veritat o si son imaginacions meves, pero noto com si la nostra amistat anés mes enllà.
El problema es que una d les meves millors amigues esta penjada d'ell des de fa temps i no se si a ell tb li mola ella (abans a ell si que li agradava).
Tothom els hi diu k surtin però ell sempre diu k no. A mi em fot una mica k gairebe l'obliguin a sortir amb ella. Tinc por d k acabin sortint... ja se k ningu sap k em mola ell i k per tant no em puc enfadar si acaben sortint pero ns... a mes no sóc gaire popu ni mai me liat/sortit amb ningú... ns k haig d fer...
Estrella Dorca

Hola anònima,
Doncs primer el que hauries d'aclarir són els teus sentiments: què sents cap a ell? és amistat? és atracció? t'estàs enamorant?
Una vegada tinguis més clar el que sents per aquest noi, pots fer els següents moviments:
• No fer res i veure com evoluciona tot.
• Apropar-te una mica a aquest noi i deixar-li veure que a tu t'agrada, a veure com reacciona ell.
• Parlar amb la teva amiga sobre els teus sentiments cap al noi
• Oblidar-lo
Sé que no et dono cap solució màgica, però has de veure quin moviment s'adapta més a la teva forma de ser.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25