Estimada enveja (TRC)
Estic molt preocupada....El meu novio em va fotre les banyes amb una noia de la uni que acabava de conèixer faria menys d'1 mes...em vaig enrabiar moltissim, i se que no té perdó però en el fons se que m'estima, que va ser un error i s'empanadeix moltissim...si, finalment el vaig perdonar perquè me l'estimo molt i ell a mi també i en varies ocasions m'ho ha demostrat encara que sovint discutim bastant...
He fet be en perdonar-lo?
La meva preocupació ve perquè estic com obsessionada amb aquesta noia...no em paro de comparar encara que ell em digui que la noia aquesta no és res en comparació amb mi, que ell m'estima a mi i com si sigues una model que em seguiria estimant...
Però en serio...estic molt preocupada, sempre que surten de festa i els veig junts moro de rabia i a la vegada d'enveja perquè pot gaudir de la seva companyia (vivim a 1h), en el fons se que no faran res altre cop perquè la tia aquesta va de flor en flor....i ell se que no ho tornarà a fer...però la meva ment s'omple de rallades en un obrir i tancar d'ulls....Bfff,... M'he creat fins i tot un instagram fals per seguir-la i veure les fotos que penja...com si la volgues tenir vigilada però no vull això, només vull saber la veritat de quan van de festa o queden...
No es que no confii en ell, però bff nose...en el fons sempre queda algo de rencor...
Tampoc entenc perquè han de ser millors amics després d'això? O sigui no entenc perquè han de mantenir amistat....odio a la tia aquesta i la rabia que li tinc no es normal....vull deixar d'estar pendent d'ella però després ho passo pitjor si no la "controlo" per dir-ho aixi...Se que es un merder, que em direu que parli amb ell, o que la deixi de intentar controlar i la oblidi del tot però es impossible per mi....Algun consell?
Estrella Dorca

Hola anònima,
Perdonar una infidelitat no és gens fàcil i necessita el seu temps. Cal que les dues parts de la parella assumeixin el compromís de lluitar i apostar per la relació i que es pugui valorar què és el que ha passat per arribar a aquesta situació. No sé si heu tingut aquesta conversa o no, però de totes maneres ja t'avanço que necessitareu un temps per tonar a estar bé i oblidar aquest episodi (sobretot per tu).
Entenc que no és fàcil per tu confiar en ell, perquè ell ja t'ha fallat, però el control no és la solució. El control en una parella afoga, l'altra persona se sent massa vigilada i no està a gust. Procura deixar de seguir aquesta noia (sé que és molt difícil) però a la llarga et farà sentir millor. Ignora-la! Ella potser farà tot el possible per estar amb la teva parella (o potser no, no ho sabem), però és la teva parella qui ha decidit estar amb tu, per tant confia-hi!
I per últim, busqueu moments per estar junts vosaltres dos, feu coses a soles i busqueu estones d'intimitat i complicitat. Així fareu més forta aquesta relació.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25