ajuuda pliiis!
holaa adolescents^^ tinc 18 anys i nose que fer!! avere ja fa quare mesos que surto am un noi que te mes anys que jo(22) i li vaig presentar ala meva família i d'entada els va caure moltbe, però a vegades quan dic que vull sorti am ell em miren malament! laltre dia vaig parla am ells i em van dir que com que es mes gran que vagi en compte, i van dir que encara no tenen prouta cnfiansa perquè vingui a casa i estiguem sols!! la vritat esque un dia estàvem tancats a la habitació i el meu novio anave sense camiseta i desde aquell dia mavisen!! Bueno també es pensen que el noi em presiona, i em fara baixa el rendiment de les notes, cosa qe no es vritat! i ara ja no em sentiré be quan estiguem la meva família i ell, el cas es que ja no tinc ganes de res,estic molt deprimida ho vull deixar i tot!! com puc estar am una persona saben que la meva família sap allò de la samarreta que us e explikat i q es mes gran i tot....noseee k faai ajudeu-me pliiis
InterPersonal

Hola anonim, sóc l'Assumpta.
T'entenc perfectament perquè tu tens una relació amb un noi amb qui estàs bé i t'agradaria que la teva família pensés com tu i et deixessin fer coses que són del tot normals en una relació de parella (ja no parlo només de sexe en si, sino de poder estar tranquilament a la teva habitació al teu aire). Però també entenc la posició dels teus pares, que són els teus pares no els teus amics, i com a tals s'han de comportar. Ells volen el millor per tu, tot i que ja ets gran ets la seva filla i volen "protegir-te" per tal que no pateixis, per això et posen alguns límits. I entenc que en cert punt els han de posar. En resum, has parlat d'aquesta situació de la samarreta que m'expliques? o simplement ho heu deixat allà i no se n'ha parlat més...com amagat a sota l'alfombra? Si no surt d'ells crec que hauries de treure el tema tu i parlar-ne de forma tranquila, oberta i respectuosa. Comenta'ls-hi que és un tema que et preocupa molt, que entens la seva posició i que t'agradaria arribar a algun tipus de pacte o consens. d'acord?.
Gràcies per la teva confiança. Estic segura que anirà bé.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat