m'agrada un noi pero passa una cosa.....
hola bon dia,
Tinc un petit dubte , bueno em dic gemma i tinc 14 anys . M'agrada un noi de 19 anys pero no es aquest el problema , el problema es que és marroquí . Una vegada li vaig preguntar en el meu pare que pasaria si sortia amb un marroquí i em va dir que ni em broma sortis amb cap . AJUDA!!!!!!!!!!! Ara no se que fer. Ens hem liat dos cops i crec que jo tambe li agrado pero es que el dubte que tinc es que i si aquesta relacio dura molt?
Sisplau ajudeu-me no se que fer, i amb fa molt vergonya preguntalsi en els meu pares i a part que ja em penso la resposta
Estrella Dorca

Hola Gemma,
Primer de tot, no t'avancis! No sabem què passarà amb aquest noi ni com acabarà tot. Hi ha una difèrencia d'edat important que potser es notarà d'aquí un temps.... Però això ja es veurà!
Pel que fa als teus pares, podries intentar anar introduint el tema amb diferents preguntes i en diferents moments: què passaria si la meva parella fos d'una altra cultura? Per què no l'acceptaríeu? Com hauria de ser per tal que l'accepteu? Quines característiques hauria de tenir la meva parella segons vosaltres?...
Així en podeu parlar a casa i pots anar veient quina reacció tenen. Si en algun moment la relació es torna més oficial, pots parlar amb un dels dos (amb qui et sentis més còmode) i explicar-li què sents...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25