Bones
Tinc un problema, i esque avans, quan jo anava a la eso, tenia unes quantes amigues el que pasa esque jo avans no era molt comprensiva que diguesim i doncs sempre saltava a la primera o moltes vegades em deien la seva opinio i jo la veia sempre negre el que pasa es que a partir d'alla elles es van tamcar de banda amb mi, i jo ara he cambiat soc molt mes comprensible i m'agradaria pasar mes temps amb elles i crec que puc ser molt bona amiga, el que pasa es que crec que ja no em volen.. no volen saber res sobre la meva amistat o aixo sembla.. pero jo ho segueixo intentant ser amable amb elles avera si cambia algo.. creieu que tinc que seguir aixi o ja he fet bastant i no tinc perque analsi al radera? Ajuda sisplau!!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Hem de tenir clar una cosa: no podem obligar a ningú a estar amb nosaltres (com a amics ni com a parella), per tant, l'última paraula la tenen elles. Per què no proves de parlar amb una d'elles a soles? Amb qui hi tinguis més confiança. Quedeu una tarda i li expliques tots els canvis que has fet.
Segurament recuperar l'amistat que teníeu, serà una mica llarg, ja que cal que totes torneu a recuperar la confiança en la vostra amistat i això no és fàcil. Si veus que estan disposades a tornar a conèixer-te de nou, endavant!
Si notes que et fan sentir malament, que són cruels o que et rebutgen.... potser serà moment de parar i buscar altres amistats ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25