No ho sé
Hola, fa 3 anys pesava 80 kg i ara en peso 55, però no m'hi sento còmode amb mi mateixa, al contrari, em veig més lletga i grassa.Tinc parella, sóc bona estudiant, a la familia tot està bé però encara així no aconsegueixo tenir autoestima. És normal?
Estrella Dorca

Hola bonica,
Aquest canvi de pes l'has fet amb ajuda d'un professional? La nostra autoestima no pot anar lligada únicament a un aspecte de nosaltres, per exemple, al físic. Les persones tenim moltes més àrees a la nostra vida que ens fan ser qui som i de les que hauríem d'estar orgulloses. Fixa't que tu mateixa ho dius: tens una parella que t'estimes, el rendiment acadèmic és bo, la família et dóna suport... Obre la teva ment i comença a valorar tot això que tens!
De totes maneres, si sents que aquest malestar continua molt present en el teu dia a dia, potser serà millor que en parlis amb algú de la teva família i que junts busqueu ajuda d'un professional.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25