idees estiu 2017
Hola! Primer de tot felicitar-vos per la feina que feu, que tot i que a vegades publiqueu articles contradictoris entre ells (dient que ens hem d'acceptar com som, i després penjeu articles sobre com ser més guapxs, i altres,...). Però aquí no he vingut per parlar d'això, i espero que no us prengueu com dolent, és una crítica constructiva.
1. Aquest estiu durant tot el juliol em quedo al meu poble, i m'agradaria fer alguna cosa amb les meves amigues, però no volem gastar molts diners, ni sortir de Catalunya. Hem pensat anar a la costa brava durant una setmana, però no sabem com convencer als pares, ni a on dormir,...
2. Després (no té res a veure), em vull fer el pircing del melic, i la meva mare quan li dic no s'ho pren enserio, i mai em fa cas. Estic per anar jo al metge i fer-me'l, tinc moltes ganes!!! Em podrieu dir maneres de com convencer a la meva mare sisplau! Gràcies!!!
3. Sempre he tingut molt bon cos, i soc molt guapa (i no ho dic per creure'm millor, és la veritat). Però no faig RES d'esport, i m'agradaria fer alguna cosa, sense pagar res, i amb poc temps. Em podrieu recomanar exercicis per fer a casa durant una mitja hora cada dia?
GRÀCIES PER AJUDAR-NOS EN TOT.
Estrella Dorca

Hola Zahra,
Quina consulta més sintètica. Estic totalment d'acord amb tu, a vegades es publiquen missatges contradictoris i hem d'aprendre a discriminar els missatges que ens fan sentir bé amb nosaltres mateixes!!
1. La idea de passar uns dies amb les amigues és genial! una proposta seria anar de càmping, per exemple, és divertit i sol ser econòmic. També podeu mirar si trobeu alguns campaments on apuntar-vos totes juntes, o bé demanar ajuda al vostre http://www.oficinajove.cat/ca/oficina/oficina-jove-del-maresme/mobilitat
" target="_blank">punt d'informació juvenil També us diré que el més recomanable és que en parleu amb els vostres pares. Potser ells també tenen alguna proposta interessant...
• Si vols fer-te un piercing al melic, el millor és parlar amb la teva mare i exposar-li de veritat. Que vegi que és un tema important per tu i que t'agradaria que ella en formés part. Per què no intentes proposar-li alguna data? Per exemple el teu aniversari com a data final. A veure què et diu! Escolta els seus arguments i intenta negociar amb ella.
• El que demanes és màgia! Fer esport sense pagar res i tenir resultats ràpids... sol ser poc efectiu! Nosaltres no som expertes en el món de l'esport però la nostra recomanació és que segueixis algun entrenedor/a personal per instagram i intentis seguir els seus consells. I si veus que no tens prou constància, potser serà millor que t'apuntis a jugar a algun esport. De fet és la millor manera per disfrutar dels amics i fer activitat física a la vegada (pensa-hi!)
• Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25