NO SE PERQUÈ DIC TANTES MENTIDES
Ja fa un temps em vaig inventar que sortia amb un noi que es deia Aleix i que era de Barcelona,vaig dir que el vaig coneixer a colonies de cant amb la Gisela i que tenia un any mes que nosaltres i que n'estava super enamorada . Peró crec que nomes hi vaig pAS fer enveja al noi que m'agrada de veritat , mes tard em vaig inventar que en un sopar del meu pobleem vaig estar apunt de liar amb un noi tambe d'un any mes que nosaltres aviam quina reacció tenia i res. El pitjor esque amb el noi que m'agrada vaig estra apunt de liar-me , la cosa va anar així. resulta que ja fa molts de mesos quan em vaig inventar que m'agradava el nen mes gapu de la classe ell al cap d'uns dies em va demar per sortit jo habident men li vaig dir que si , pero al tercer o quart dia em va demanr que ens liessim al partit de futbol d'una amaiga meva , i jo li vaig dir que frenes que jo volia espera-me un temps per liarnos perquè tenia por de que ens liesim i que m'envies a la merda i resulta que al cap de cinc minuts em va deixar i ja tornava a estra amb la seva novia d'abans ,em vaig sentir com una merda . i esque ja no se que fer perquè em faci cas , i la vritat esque tambe tic ganes de liar-me amb algu tothom s'h liat menys jo i em fa molta ràbia . em podeu donar algun consell perquè em faci cas o solucionar lo de les mentides
MOLTES GRÀCIES
Estrella Dorca

Hola Mire,
Primer de tot et diré que oblidis això de les mentides. Si no et dóna el resultat que esperes, deixa-ho estar! A més, les mentides sempre fan que una cosa que és bonica es torni una mica lleig, només pel fet que en l'inici o en algun moment algú va dir una mentida. No tens la mateixa sensació?
Per altra banda, sembla que aquest noi no et mostra l'interès que esperes... així que potser hauràs de desistir. No podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres (per sort!) i si ell ara mateix no s'acosta a tu, potser vol dir que no vol el mateix que tu.
Finalment, això de liar-se amb algú no és cap cursa! No és una competició per veure qui ho fa primer! És molt més agradable quan ho fas amb una persona que t'agrada i en el moment en què et ve de gust. No tinguis pressa i disfruta dels moments previs que també són molt divertits ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25