Amistat
Tot va començar pel meu ex novio. M'agradava i doncs vaig sortir amb ell. (Vaig cometre un gran error!) Van passar unes dues setmanes i el vaig deixar perquè simplement ja no m'agradava! Llavors ell és va enfadar amb mi... I la meva millor amiga, és la millor amiga d'ell també, i doncs ell tota l'estona li estava dient que em deixés que jo només servia per fer mal i coses d'aquestes... La meva millor amiga va sudar bastant d'ell, i van anar passant els dies i ell cada vegada li deia més!
La meva millor amiga va fer-se millor amiga'05 de una nena amb la que portem tota la vida juntes! I jo doncs vaig preferir no dir res. Però la gent m'anava dient que ella no volia ser la meva millor amiga i coses així... Bueno jo sudava bastant del que hem poguessin dir ja que ella deia que era tot mentida! Fins que un dia em vaig cansar i li vaig dir: vols ser la meva millor amiga o no? I va fer que no amb el cap... I vaig marxar. I ara farà dos dies ella va deixar a l'altre nena de millors amigues perquè s'arrepentia de haver-ho deixat amb mi... Però deia que no volia millor amiga així que tampoc em va dir res. Total que avui tornen ser millors amigues, i el meu ex m'ho va rastrejant per la cara i em va dient que si em fa enveja i m'insulta i tot! el meu millor avui li ha dit que què fa? Que em deixi ja tranquila i que faci ell la seva vida... I bueno ens hem discutit tots... Jo intentu passar d'ell però al final s'ajunta tot i és impossible... Per això m'he registrat aquí, per veure si vosaltres em podrieu ajudar! Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Ari,
Pel que expliques sembla que tinguis una relació de parella amb la teva amiga! El més important en una relació (ja sigui de parella o d'amistat) és que totes dues persones tinguin ganes d'estar juntes, de cuidar-se mútuament i d'intentar no fer-se mal.
Si aquesta amiga et fa estar tan malament.... potser t'hauràs de plantejar que no és el tipus de relació que vols a la teva vida, no creus?
Aprofita aquest moment per envoltar-te de persones que et facin sentir bé i per fer allò que et ve de gust! L'amistat ha de ser un espai on sentir-se còmode i no sentir-se jutjat, així que busca aquest entorn ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25