M'agradaria conèixer nois
Hola, tinc 17 anys quasi 18, sóc gai i vaig sortir de l'armari fa 2 anys. Mai he tingut cap problema "d'acceptació" (en veritat no hi ha res a acceptar) , la meva familia ja ho sap i a l'escola també, companys amics etc.. No ha canviat res en l'abans i el després de dir-ho, tothom em tracta igual i els meus amics també. Però em passa una cosa, no he conegut mai a cap noi gai, i la veritat m'agradaria. No tant per sortir amb ell, que també, sinó per conèixer algú que tingui la mateixa orientació que ja, ja que al final comences a pensar fins i tot que ets l'unic. M'han dit amics d'anar a associacions com el Casal Lambda, i ho he mirat per al grup de joves però son tots molt més grans (tipu 25-30 anys) i a més em faria vergonya anar-hi, és estrany d'explicar. Doneu-me algun consell per ajudar-me sisplau!!
Estrella Dorca

Hola!
Gràcies pel teu testimoni! Ajudarà a moltíssimes persones a prendre la decisió de fer pública la seva orientació afectivosexual! És fantàstic veure i comprovar que les pors del rebuig s'esfumen i que l'entorn que un s'estima continua essent present a la teva vida. Gràcies de nou!
A veure, estic convençuda que al teu entorn hi ha alguna altra persona homosexual (bàsicament per estadística), però potser no s'atreveix a fer el pas encara. De totes maneres, pots provar de posar-te en contacte amb el casal Lambda perquè ells t'orientin dels grups de suport o dels llocs on pots sortir per conèixer altres persones homosexuals. Has mirat si al teu poble hi ha alguna associació LGTB?
He trobat aquest col·lectiu a través de facebook: Es diuen https://www.facebook.com/panteresroses/
">Panteres Roses  A veure si hi pots connectar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25