No l'entenc
Hola!
Us escric perquè porto tot el dia pensant en ell, i no puc fer una altra cosa.
Resulta que des de fa un temps (anys) m'agrada un noi. Al principi era només atracció física, allò que dius "mira que guapo" però res més: ell feia la seva vida amb altres noies i jo amb altres nois. El problema és que aquest any m'estic enamorant d'ell de veritat i ho estic començant a passar una mica malament. Ell té nòvia, desde fa més d'un any. Intento ser objectiva quan dic que no em sembla una massa bona relació: no passen massa temps junts, són molt diferents...
El problema no és que tingui nòvia (que també), sinò que jo interpreti que ell té interés en mi. Quan em veu venir s'arregla el cabell, quan estem junts a classe( els pocs cops que coincidim) s'asseu darrere meu i toca els meus peus amb les cames, quan mel trobo de festa em toca l'ombro, etc. I sobretot, les mirades. Sempre ens creuem les mirades varis segons fins que un dels dos l'aparta, a vegades l'enganxo mirant-me desde el fons (reconec que jo també ho faig) o girant-se cap a mi, buscant-me amb la mirada... I a sobre em mira d'una manera molt sensual(?). No ho entenc massa. De vegades em penso que ell deu ser així i fer això amb tothom. El cas és que aquests signes em fan estar molt feliç i alegre.
Ara ve la part negativa. Un dia pot estar molt pendent de mi i l'altre passar de mi completament. Un cop mel vaig trobar de festa i va passar molt de mi, quan ve a classe en comptes de quedar-se i intentar parlar en mi (entenc que es el que faries si vols conectar més amb algú que t'agrada, sobretot tenint en compte que ell no es massa tímid) s'envà a parlar amb els de fora, quan toca canviar de classe i a mi em toca a la seva ja ha marxat... Aquests dies estic bastant deprimida i trista (sóc una persona bastant sensible).
Nosé, no ho entenc massa. Sóc una persona molt bona detectant senyals, normalment sempre sé coses que ningú sap de les altres persones només pels seus actes, i que poc més tard m'acaben confessant (per tant, si que sé interpretar bé els signes). Però ell.... No l'entenc. És l'única persona que considero complexa d'entendre... Perquè em penso que l'interesso un dia i al següent passa de mi? M'agrada molt, no m'agradaria haver d'oblidar-lo. Què dieu?
Moltes gràcies per ajudar-me.
Estrella Dorca

Hola Nah,
Si ja és difícil interpretar els senyals d'una persona, imagina't si és a través de la consulta d'una altra! Des d'aquí no podem saber exactametn què pensa ella o què sent per tu, però pel que expliques sembla que ell també està una mica confòs. Potser està jugant per comprovar quin és el teu interès o potser intenta oblidar-se de tu. No hem d'oblidar que ell té parella i, per tant, ell vol estar amb ella, almenys aquest és el senyal que envia. De totes maneres, tampoc ho podem saber.
Ara bé, tu has de decidir quina posició prens en tot això:
• vols esperar que ell faci algun pas
• vols llençar-te i veure com reacciona
• vols oblidar-lo.
Les tres postures porten algun tipus de complicació o malestar, però has d'escollir la que s'adiu més amb la teva forma de ser. En quina situació et sentiràs més còmode?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25