L'AMOR....
hola Elena. Tinc la ment una mica perduda. Tinc 16 anys. Sóc una enamorada perduda amb els nois. inclús els lletjos els hi trobo aquell encant que molts guapos no ténen.
quan trobo un noi que mi puc fer amiga, sense que estigui enamorada m'obsesiono (si m'agrada esclar) hahaha però davant d'ell em controlo, no em poso ni nerviosa, és a dir no em faig pesada ni res m'obsesiono en el meu cap. sé que encara tinc molta vida per trobar el meu amor i que si hi penso tant al final no el trobaré. Tampoc vull anar de pressa però necessito que em donguin carinyo, que estiguin per mi. haviam amb la meva familia i tot estic super bé amb les amigues en canvi també però no saps mai quan una et pot ser infidel. per això voldria aquesta persona que m'estimi tal i com sóc.
També haig de dir que el meu entorn d'amics sempre o ténen novio o quan surten de festa pillen algun tiu. però jo no sóc així no sóc gens fàcil i llavors em sento una mica nosé...... com que no encaixo com que necesitaria aquella amiga igual que jo.
enfi, Elena m'agradaria que em donguessis la teva opinió!! moltes gràcies :D
Elena Crespi

Hola curni!
Veigq ue ets una noia que no es conforma amb qualsevol cosa i això és bo perquè així no et quedaràs amb la primera persona que passa.
Si veus que t'obsessiones massa et recomano que busquis d'altres coses a fer per ocupar una mica el teu cap, m'explico: fer activitats que t'aportin quelcom positiu i que t'agradin. Potser has de trobar allò pel qual valgui la pena ocupar la ment. Així llavors no t'obsessionaràs amb coses que saps que no val la pena.
Realment a tu... què t'agrada fer? i si ho saps... ja ho fas?
Els nois són una part important de la nostra vida però no hauria de ser l'única! hauries de trobar quelcom que et fes sentir feliç i que fes que puguessis dedicar els teus pensaments a moltes d'altres coses!
I quan menys t'ho pensis, potser apareixerà algun noi que tingui les mateixes inquietuds que tu!
ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres