Tinc 2 grans dilemes amorosos, ajudaaa!!!!
Hola!!
Fa una setmana vaig coneixer un nen (dos anys més gran que jo tampoc viu al mateix poble que jo) a través d'una aplicació que es diu ask i no el conec gens però em sembla que estic enamorada d'ell perquè vull parlar per whats amb ell tota l'estona, a mi m'agradaria tenir-hi una relació, però hi ha un altre problema.
Amb una meva amiga vam acabar descobrint que el meu subconscient li agrada un ex meu (té la meva edat) amb el que no vam tenir una relació sèria i que va durar molt poc perquè jo em sentia culpable, però el meu conscient no ho vol i decideix per l'altre nen.
No sé què fer perquè a més jo sóc molt tímida i antisocial però jo vull ser més social.
Al meu ex pel wats li vaig demanar si encara li agradava i em va dir que no.
Ajudaaa no sé què fer tin un gran dilema!!!!
Estrella Dorca

Hola anònima!
No sé com estaran els teus dilemes actualment, però des d'aquí et puc dir que, quan dubtes entre dues o més persones, potser és que no n'hi ha cap que et convenci al 100%. Pot ser això?
A vegades sentim que una persona desconeguda ens pot "conèixer molt bé", però no podem oblidar que continua essent un desconegut. Així que parla amb ell, descobreix els seus somnis, els seus ideals i la seva manera de pensar. Mira com et tracta i com et fa sentir.... potser després podràs descriure millor els teus sentiments.
Pel que fa al teu ex, és possible que encara sentis alguna cosa per ell, o bé només sigui la nostàlgia, que t'està jugant una mala passada. Per què vau tallar? Què va passar? Et veus tornant a tenir una relació amb ell? (potser aquesta pregunta et pot ajudar a discriminar què és).
Espero haver-te ajudat a aclarir-te una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25