Estic bojament enamorada d'un noi des de fa sis anys
Hola,
sóc una noia de 15 anys i tinc un problema. Jo sóc una mica tímida amb els nois perquè no se què respondre'ls-hi i acabo fent o dient alguna estupidesa. El fet és que estic enamorada d'un nen del meu curs des de fa quatre anys, intento parlar amb ell per al whatsapp però és una mica reservat i no m'hi puc acostar gaire, també és perquè és un dels típics nois perfectes que a moltes noies els hi agrada. Les meves amigues em diuen que l'oblidi però és que no puc. Fa poc crec que es va enterar de que m'agrada perquè li vaig dir a un amic seu a canvi de que jo l'ajudés a conquistar una amiga meva, però no n'estic segura. A més l'altre dia em va parlar i em va estar mirant tota la classe i crec que és per això que em va parlar (perquè es va asseventar de que magrada).
Necessito ajuda, m'estic fent un cacao mental,
gràcies!
Estrella Dorca

Hola Laura,
Des d'aquí no podem saber què sent aquest noi per tu, però tu tens tres opcions:
• seguir com fins ara i veure si ell fa algun altre pas
• Apropar-te una mica més a ell. Obrir-lo de nou per whatsapp, fer-li preguntes del dia a dia... a veure com et respon
• Oblidar-lo i intentar passar pàgina.
Escull l'opció que més va amb la teva manera de ser. Hi ha persones que necessiten tenir una resposta (vull saber si li agrado o no), altres que no volen patir (prefereixo oblidar-lo) i gent que prefereix que siguin els altres qui facin el pas. De quin grup ets tu? ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25