amistats...
Hola adolecents!
tinc un problema. he perdut moltissimes amistats, i em sento bastant sola i a vegades em deprimeixo molt. sempre que intento recuperar una amistat, soc jo la que obro per whatsapp, truco... sento que no imporrto a ningu i que a la gent li dona igual si ho passo malament i em fan mal. i no sé que fer perque si no obro a ningu i "m'arrastro" ningu ho farà i estaré més sola que la una.
dieu-me que puc fer siusplau!!!
petons i gràcies
Estrella Dorca

Hola Teia,
Sentir-se sol és una sensació molt desagradable que et fa sentir molt malament i fa que el teu cap cada vegada sigui més pessimista. És a dir, provoca que els nostres pensaments cada cop siguin més destructius i més exagerats, fent-nos sentir com una persona que val molt poc. Però recorda que són els teus pensaments! Que això no és la realitat.
A vegades potser és millor conservar les bones amistats que no tenir-ne una gran quantitat, no creus? Procura no pensar en qui pren la iniciativa i centra't en buscar les activitats que vols fer, en seleccionar les persones que realment t'aporten alguna cosa positiva i envolta't d'elles. La positivitat genera més positivitat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25