nose que fer
Jo tinc novio i ja ens hem liat pero el meu millor amic i jo tenim algu especial i l'altre dia estavem parlant i em v preguntar que si erem amics o si estavem de tonteo i no vaig saber resondre. Que faig?
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola!
Doncs si la pregunta et va ser difícil de contestar, potser vol dir que estàs començant a sentir alguna cosa pel teu amic, no?
Abans de fer cap pas, dóna't uns dies per aclarir els teus sentiments. Pregunta't quina persona vols tenir de parella i mira si la teva actual parella o el teu amic són les persones que s'hi apropen.
També et diré que, si et decideixes per un dels dos, has de ser honesta amb l'altra persona. Sé que és difícil tenir aquest tipus de conversa, però es mereixen saber la veritat i que tu siguis sincera amb ells, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25