Tinc menys possibilitats?
Hola!
Tinc 14 anys i encara no he tingut nòvia, ni m'he liat ni res. He demanat per sortir a 4 noies i totes m'han dit que no, quin desastre! Continuo sent amic de totes aquestes, però és que jo vull una persona amb qui pugui estar còmode, fer-nos petons, ajudar-nos l'un a l'altre... Bé, estimar-nos.
No sé si el fet que encara no hagi tingut res amb ningú pot afectar les meves possibilitats amb l'amor... Crec que la gent també busca algú amb experiència, algú que ja estigui acostumat en aquestes relacions. M'agradaria que em diguéssiu si se m'acaben les opcions o només és una fantasia meva.
Gràcies!!!!
Estrella Dorca

Hola fijok33,
Entenc que estiguis preocupat, però les opcions no se t'han acabat! A vegades ens obsessionem tant en buscar una parella que enviem senyals equivocades als altres. És a dir, dónes a entendre que la persona t'és igual, que l'únic que vols és que sigui la teva parella i això fa perdre tota la màgia.
Concentra't en conèixer gent nova i redescobrir la que ja coneixes. Busca quines aficions teniu en comú, busca plans per fer en grup, feu-vos preguntes sobre els vostres somnis, les vostres idees... A través de la conversa és una bona manera d'aproximar-te a una persona i, potser així, sentir atracció mútua l'un per l'altra...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25