desamor toxic
hola!
faig aquesta consulta perquè ara farà aproximadament dos mesos que vam deixar una relació d'un any i pocs mesos.
La veritat és que seguim quedant y ens acabem lian, perque ell no para d'insistir mentre jo intento resistir, ja que jo estic pillada d'ell de veritat, és un tio que et sap manipular verbalment, et diu el que vols escoltar per acabar als seus peus, la setmana passada va ser l'ultim dia que vam quedar i ens vam liar, no vam parlar fins després d'uns dies perque jo ja estava cansada del mateix rollo de sempre, la setmana passada em va dir que potser arran d'aquell dia podriem intentar-ho de nou. La veritat és que no em veig capaç de tornar amb ell ja que hi ha molta merda per el mig i no veig que em mostri el suficient interes per mi, em costa molt resistir-me ja que tornar amb ell seria molt dificil de portar-ho. No se si bloquejarlo, no contestar-li als missatges o parlar avans amb ell, tot i que sempre m'acaba convencent i ens acabem liant i després d'uns dies passa de mi. Neccesito ajudaaaaa!!!!!
Estrella Dorca

Hola Judds,
Sembla que estàs molt enganxada a les seves paraules... em preocupa que consideris que encara estàs pillada d'ell, tenint en compte com et tracta. Busca en el fons del teu cor si realment vols tenir una relació amb una persona així. És així com t'imagines una relació de parella? És així com vols sentir-te? Sé que aquestes preguntes et poden fer mal, però necessito que trobis el teu amor propi!
És un tema de dignitat. Ets molt conscient que no vols una relació de parella amb ell, fantàstic! però què en treus d'embolicar-te amb ell? De què et serveix? Què n'obtens?
Sigues forta i intenta posar distància:
• Distància física - Deixa de veure'l, i evita trobar-vos tan com puguis
• Distància virtual - Deixa de seguir-lo a les xarxes socials, de mirar les últimes connexions....
• Distància mental - Deixa de pensar en ell. És el més difícil, però cada cop que t'adonis que estàs pensant en ell, fes un reset i posa el focus mirant cap a tu. Fes coses que t'agradin, que et facin sentir bé, passa estones amb les teves amigues i la teva família. Deixa't cuidar i estimar per ells.
• Distància emocional - amb el temps aconseguiràs recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25