ENAMORAT DE LA MEVA MILLOR AMIGA I HO SAP
Bones! Fa uns dies llargs que estic molt pillat per una amiga meva.. en realitat no és una amiga qualsevol, ens considerem germans i ens ho expliquem TOT, no se'ns escapa res. Vaig estar preparant el seu aniversari fa poc... i vaig enganxar-me emocionalment a ella encara més després de reviure gairebé 7 anys d'amistat amb les fotos... Sento que hi ha alguna cosa forta dins meu que em fa sentir bojament la felicitat quan penso o estic amb ella. La situació es combulsa perquè ella ara sap, després que jo fes el pas, que l'estimo com alguna cosa més que una germana, hem plantejo un sentiment superior i total.... El que està clar es que ella no sent el mateix per mi i així m'ho ha dit. Li vaig demanar que l'amistat continués igual... però hi ha una cosa que hem te bastant boig. Em diu coses molt maques i les interpreto malament... hem tracta tan bé.... es tan especial... Però ella està amb altres tios de lio... i no vull que aquest sentiment entorpeixi una relació de tans anys d'amistat perquè la vull tenir al costat per sempre. El cas es que no se que fer... He de parlar alguna cosa més amb ella? Tinc possibilitats, en un futur, de poder estar amb ella i compartir alguna cosa més que una amistat? Mentre penso amb ella i tinc al cor aquest sentiment no soc capaç de tenir ulls per altres noies... i això també hem preocupa.... Que puc fer? Gràcieeeeeeeeeeees, una abraçada!
Estrella Dorca

Hola Lluís,
Em sap greu el que estàs vivint... Un amor no correspost sempre fa mal.
Sembla que ella ha sigut molt honesta amb tu i t'ha deixat clar els seus sentiments... No sé si hi ha necessitat de tornar-ne a parlar, sembla que tots dos heu deixat molt clara la vostra situació, no? Ara hauràs d'acceptar-ho i tens diferents camins:
• continuar amb aquesta amistat tant intensa que fa mantenir viva l'esperança que ella canvii d'opinió.
• posar una mica de distància per poder començar a oblidar-la.
Sé que totes dues opcions et poden fer mal i que l'únic que vols és quedar-te a prop d'ella, però realment podràs suportar el mal de veure-la amb altres persones? Valora-ho bé i comença a mirar per tu....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25