Estic farta de tot
Hola,
La meva vida mai ha estat facil, no he viscut més de dos anys a la mateixa casa, la meva mare pasa totalment de mi i dels meus 3 germans, i ara, la meva avia ha mort, era l'unica que em donava una raó per despertarme cada matí.
Com si fos poc, ahir, la meva mare em va dir que ens tornavem a cambiar de casa(i per tant de ciutat i d'escola), el meu principal problema es que no puc fer amics, soc incapaç ja que, quant començo a tenirne i a ser feliç amb ells he de totnar a marxar, no se que fer....
Estrella Dorca

Hola Theredqueen,
Realment la teva situació és complicada i és veritat que crear vincles d'amistat és més difícil, però també et dóna alguns aprenentatges! Segurament t'ha convertit en una persona molt flexible, tolerant i adaptable a les diferents realitats. Estic convençuda que conserves amics de diferents llocs! Els cuides? Et preocupes per ells encara que no us veieu tan sovint?
També t'ha donat la capacitat d'enriquir-te com a persona i ser capaç de presentar-te a gent desconeguda i acabar tenint un petit cercle de companys a tot arreu, no?
No sé com és la teva mare però per ella tampoc deu ser fàcil fer tots aquests canvis! Intenta parlar amb ella i saber el motiu, parla-hi i demana-li una mica d'estabilitat. És l'únic que està a les teves mans!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25