Ansietat
Hola!
Soc una noia de 15 anys que fa poc m'han "diagnosticat" ansietat. Ara he de fer terapies al psicoleg i nose que mes... La meva pregunta es, que em faran? Osigui que em faran fer? que passara? perque em passa aixo?....
Es que estic una mica preocupada i espantada.
Merci Adolescents!
InterPersonal

Hola vidaletta,
anar al psicòleg no és una tortura, no et preocupis! Segurament el que faràs és parlar del que et preocupa i en general de tot una mica. I el que passarà és que el psicòleg intentarà esbrinar d'on et ve aquesta ansietat per poder-la reduir el màxim possible i que puguis fer una vida normal. No pateixis per res, el més important és que et sentis còmode i segura per poder parlar de tot, és molt important que amb el psicòleg li puguis explicar tot i que hi confiis perquè així el seu treball serà més profitós.
Vinga, no pateixis, ja veuràs que anirà de maravella!!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat