Sento que em falta algo
Hola!
Necessitaria una opinió ja que aquest tema el porto arrosegant des de fa una mica temps.
Durant aquests anys, a l'institut he intentat d'anar amb diferents grups de gent però no em trobo a gust amb cap dels que hi ha (tenint en compte que és un insti més aviat petit) i aquest any estic anant amb un grupet, tot i que no hi estic malament no m'hi sento que diguem "a gust", es més a vegades em dona la sensació que hi vaig més pel fet de que no em critiquin per estar sola a l'hora del pati que per res més. A més d'això, quan vaig a entrenar no m'hi sento gens a gust i estic a fora del grup dels de la meva edat cosa que fa que durant les competicions estigui super apartada. La meva millor amiga i jo ens veiem de tant en tant ja que per horaris i tot això no ens quadra gaire.
Més d'un cop he pensat en canviar d'insti però despres penso que per lo que queda no val la pena (com aquest any que és l'ultim - 4rt. ESO). Els meus pares sempre estan per mi però a vegades tinc la sensació que em falta alguna cosa, ja que sempre veig les fotos de tots amb amics i en part tot això em toca una mica. No pretenc quedar cada dos per tres ni res d'això però tinc la sensació que em falta això que tothom diu una "amiga de veritat" tot i que no em queixo de la que tinc!! Ni molt menys!
No sé que fer, estic feta un embolic.
Gràcies per avançat!!
Estrella Dorca

Hola!
Per com t'expliques tinc la sensació que aquest "buit" que dius tenir té a veure amb la imatge. És a dir, que sents que et "tocaria" tenir tot un grup d'amistat i en no sentir-te a gust amb el teu grup, pots sentir que et falta alguna cosa. És això?
A vegades la societat ens imposa una manera d'actuar: a tal edat hem d'haver fet això, hem de tenir X amics i tenim l'obligació de passar-nos-ho bé sempre! Sembla que no pugui ser normal que tinguem poques amistats (però molt valuoses).
El que et diria és que segueixis el que et diu el teu cor. Si tens ganes de quedar amb algú, fes-ho! Si et ve de gust estar sola, fes-ho! Si vols quedar amb la teva amiga, endavant! I si algun dia no tens ganes de quedar amb tota la colla, no ho facis! No passa res!
I recoreda una cosa: no tot el que surt a les xarxes socials és real ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25