Tinc novio, i hem poso gelosa d'altres noies.
Tinc novio, i el meu problema es que soc molt gelosa.
I no se que fer perque tinc la sensacio de que ell es fartara de mi i hem deixara, se que contra els atacs gelosos poques coses es poden fer.
Quan el veig amb altres noies hem dona aquest atac de gelos i tinc la necesitat de cridar l'atencio perque estigui amb mi.
Ajuda si us plau!!!
Estrella Dorca

Hola Jasmina,
Sé que la gelosia és un sentiment molt potent que et fa pensar i actuar de manera poc coherent. A vegades no ens deixa pensar amb claredat i se'ns omple el cap de pensaments "negatius" o "tòxics" que únicament ens fan mal a nosaltres i, després a la nostra relació.
Què pots fer quan notis que t'estàs posant gelosa?
• Intenta apartar-te de la situació i deixar de mirar. És difícil, però només estàs buscant la confirmació de les teves sospistes i això et fa malinterpretar cada acció.
• Parla amb la teva parella i fixa't en quines coses fa únicament amb tu. Quins moments de complicitat teniu? com et fa sentir? com et tracta?... Això et donarà seguretat.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25