baixa autoestima...
Hola!! Tinc un problema, ultimament no me veig maca, em comparo amb les meves amigues i totes són més maques que jo... també em veig una mica rodoneta, vull primar-me però em fa por perque la meva germana gran va començar com jo i ara té anorexia...
Ajudeu-me pliis! :)
InterPersonal

Hola!! Les persones amb baixa autoestima, han de fer un esforç per millorar-la. Per començar deixa de comparar-te amb l'altra gent, ja que si no t'agrades a tu mateixa sempre sortiràs perdent. Per tant, prou comparacions, estan prohibides! Mira't al mirall i digues només missatges positius, el teu cos està ple de detalls que a simples vista no s'aprecien i has de començar a valorar les parts que si que tens boniques: per exemple una noia pot estar grassoneta i tenir uns ulls preciosos, o uns cabells bonics... deixa de fixar-te en el que no t'agrada de tu i comença a apreciar el que si t'agrada, segur que hi haurà coses que tens precioses! Fes això tantes vegades com puguis i si et costa molt, demana a les teves amigues o a la teva família que et digui quins pensa que són els teus punts forts, quedaràs parada del munt de coses que tu no veus i que l'altra gent t'enveja! I no només físiques, sinò també de personalitat! No siguis tan dura amb tu maeixa i comença a estimar-te com cal, només així aconseguiràs que la teva autoestima augmenti.
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat