M'ha deixat de seguir....
Vale, sé que és una tonteria molt gran, però em preocupa des de fa molts dies.
Fa més d'una setmana vaig anar a passejar el meu gos pel poble i em vaig creuar amb un noi un any més gran que jo, amb el qual mai hem parlat, però que ens coneixem de vista i els nostres pares i germans també es coneixen. No ens vam dir res, només ens vam mirar. L'endemà el vaig trobar a l'instagram i vaig tenir la necessitat de demanar-li sol·licitud, perquè el té privat, quan em va acceptar em vaig posar súper contenta i ell, després, em va començar a seguir i també em vaig posar súper feliç. El problema és que fa poc em va deixar de seguir i això em fa estar trista ja que em feia il·lusiona amb ell; sí, sé que no em puc il·lusionar si mai hi he parlat, però mira, nosé, no controlo els meus pensaments. I quan vaig veure que em deixava de seguir em vaig posar súper trista.
Què puc fer? És millor oblidar-lo per aquesta tonteria? Com ho puc fer per no il·lusionar-me de seguida?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Ria,
Doncs entenc que fos una petita decepció. Quan entra una persona nova a la nostra vida, ens podem il·lusionar, i més si veiem que aquesta persona ens respon! Però sembla que ell no té el mateix interès per tu... així que potser serà millor que passis pàgina, no creus?
Què pots fer per no il·lusionar-te tant? Doncs la veritat és que és bonic veure que algú s'il·lusiona per petites coses! El que pots fer és intentar no muntar-te pel·lícules... és a dir, recordar-te a tu mateixa que només hi ha hagut una mirada, o bé una conversa i que ja es veurà com evoluciona! Recorda't sempre a tu mateixa que primer has de conèixer la persona!!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25