tinc vergonya de parlar amb el meu novio
HOla, tinc 13 anys i des de fa 1 any estava colada per un noi de la meva classe. fa 3 mesos ell em va demanar sortir a cara i li vag dir que si, una setmana despres li ha entrat la vergonya i portem sortint 3 mesos i no em parla perque te vergonya, ni hem quedat ni res! que faig? el deixo? es que nestic enamorada!!
InterPersonal

Hola Laiaa!! Home deixar-lo tampoc, però si ell té tanta vergonya potser tu pots ajudar-lo una mica...intenta planejar alguna sortida en grup en la que ell també hi sigui i així poder començar a trencar el gel. No sé podríeu anar al cinema o alguna cosa similar i aprofitar per seure junts i així poder parlar una mica... i si no te'n veus en cor, prova a escriure-li una carta o un missatge, a vegades per escrit és més fàcil començar a comunicar-se! Sigui com sigui no et rendeixis i prova d'acostar-te a ell com sigui, si no gairebé no semblarà que sou una parella. ja veuràs que tot i que al principi costa molt a poc a poc us anireu agafant confiança i serà més fàcil!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat