M'hauria de sentir culpable?
Hola adolescents,
Us explic, soc una noia de 15 anys i tenc un amic 6 anys major que jo que té al·lota. Des del meu punt de vista, no li veig cap mal.
Resulta que per nit bona em va començar a tirar la canya pero jo ,evidentment, no em vaig voler liar amb ell per la seva al·lota. A partir d'aqui començàrem a xerrar i a tontejar. Hem quedat unes dues vegades. La primera no va passar res, encara que després hem va dir que es va quedar amb les ganes de més. Vam tornar a quedar i se va llançar. Ens vàrem donar uns picos però res més. No ho volia.
Ahir, vàrem coincidir a una festa i vàrem anar a fer una volta i ens vàrem liar.
La meva pregunta és; mhauria de sentir culpable per haver-me liat amb un tio que te al·lota o és més problema seu per haver-li posat les banyes?
Moltes gràcieees!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Jo no puc dir-te com t'has de sentir, ja que això depèn molt dels valors i l'ètica de cada persona. Segurament tu sents que no has trencat cap pacte. Tu ets una persona sense compromís que s'embolica lliurement amb una altra persona. Entenc que ell té una relació de parella on s'ha marcat que no hi ha d'haver infidelitat, però però aquest és un tema de parella, que no té a veure amb tu.
Normalment el conflicte apareixeria si tu fossis amiga de la seva parella, perquè aquí hi hauria un conflicte en l'amistat, però sembla que no és el cas.
Ara bé, has de veure què sents per ell i quin futur vols per la vostra relació. Us continuareu veient? Vols alguna cosa més formal? No vols que torni a passar més?...
Pensa-ho i quan ho tinguis clar, fes-li-ho saber!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25