Amor tòxic?
Hola! Fa aproximadament un any em vaig adonar que sentia algo per un noi 2 anys més gran que jo. El cas és que les meves amigues i els seus amics, van parlar i van descobrir que els dos ens voliem liar, pero al final no va passar res perque "tenia novia" (ho poso entre cometes perque la va deixar a la setmana). Ma germana el coneix i m ha dit que no es el tipic romantic de les pelis, sinó que passa bastant de les noies i que no em faria bé. Pero cada cop que estem junts, no puc parar de pensar amb ell i a vegades fins i tot ens parlem (molt poc). Cada cop crec que m'enamoro més pero tinc la sensacio de que ell no i em desanima bastant. És això del que en diuen un amor tòxic?
Estrella Dorca

Hola Lau,
El que es coneix com a "amor tòxic" fa referència a les relacions de parella entre persones que es maltracten mútuament. Solen ser relacions molt passionals, on totes dues persones desvaloren a la parella i no són una font de benestar.
Pel que expliques, sembla que tu sents alguna cosa per aquest noi, però no estàs segura si ell sent el mateix... Potser hauràs d'observar-lo i parlar una mica més amb ell. Coneix-lo més a fons per saber si t'agrada la seva manera de ser i, sobretot, si et fa sentir bé estar al seu costat. Això és molt important!
En cas que vegis que ell no mostra l'interès que t'agradaria... potser hauràs de prendre una decisió i començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25