Preocupada pels meus pares...
Ara mateix els meus pares no estan en el seu millor moment... El meu pare es un home molt 'cabezón' sempre ha de tenir la raó, y sempre li fot la culpa a me mare: som 3 germans, peró un es molt petit, llavors els q tenim telefon mòvil som el meu germá gran y jo. Li fot la culpa de que tinguem telefon, li fot la cupa de que jo vagi a londres a st santa (per formarme en el món del ball) que no ahuria danar, y més coses. Noto molt malament a la meva mare, i em dona impotencia per no poder fer res.A més me pare es una mica masclista, no fot res a casa, i a més es queixa cuan no hi ha ordre y de més, i ell no fa res. Que puc fer? He plorat moltes vegades per aixó perq el meu pare m'ha fet molt mal y m'apollo a la meva mare...
Estrella Dorca

Hola anònima,
Entenc que no vulguis veure malament a la teva mare i que et faci mal veure com algú li retreu algunes decisions o la fa sentir malament. Però aquí has de diferenciar una cosa: la seva relació de parella.
Els teus pares lliurement van decidir formar aquesta família i són ells els que han de prendre algunes decisions. Si ells no es posen d'acord, és problema seu. És a dir, és un tema de parella i ho has de respectar, ells ja buscaran la forma d'arreglar-ho.
El que pots fer és donar suport a la teva mare i ajudar-la en allò que la pots ajudar: seguint les normes de casa, evitant situacions complicades quan surtis al carrer, fent les tasques de casa que et toquen, seguir el rendiment escolar...
I també podries intentar apropar-te al teu pare. Interessa't per algun dels seus hobbies, demana-li consell per algun tema, parleu de quan eres petita... Potser així també et sentiràs més unida a ell. ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25