No em sento bé per culpa dels altres.
Hola, cada cop estic mes malament per els insults, comentaris de la gent per coses que han passat al voltant de la meva vida, no he tingut una vida fácil i sóc conegut al meu poble per culpa de comentaris o difusions falses que s'han fet sobre mi. Cada dia ploro i em pregunto perqué a mi? Pero no se respondre. Necessito la vostre ajuda.
Estrella Dorca

Hola ruub345,
Em sap molt greu llegir la teva consulta. És molt dolorós sentir que altres persones parlen malament de tu o que es difonen rumors. Malauradament no podem controlar les accions dels altres, per molt sancionables que siguin. També et diré que, molt sovint, les persones que insulten o es fiquen amb les altres són persones que tenen alguna mancança i que en centrar l'atenció cap als altres, eviten que es posin amb ells mateixos.
La nostra recomanació des d'aquí és que et centris en les persones del teu entorn que t'importen. Busca quines coses et fan sentir bé, què t'apassiona, i què et dóna benestar. Comparteix-ho amb els teus amics de veritat, passa estones amb la teva família i posa el focus en tu.
Si veus que les bromes continuen o que s'agreugen, parla'n amb els teus pares o els tutors. Ells també tenen un paper important en evitar aquest tipus de situacions.
Molts ànims valent!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25