QUÈ FAIG?
M'agrada un ni que viu lluny, el veig a l'estiu i els ponts, ell te novia, però em diu que li agrado, quan està borratxo m'envia missatges... què faig? perquè es que a sobre la seva nóvia em cau be
Estrella Dorca

Hola!
Doncs estàs en una situació una mica complicada... Quan hi ha un triangle amorós, sempre hi ha una persona que en surt ferida.
Tu has de decidir si et sents còmode en aquesta posició, si t'agrada tenir aquest tipus de relació amb ell i si et sents còmode sent còmplice d'aquest engany.
Sé que no és una decisió fàcil i si aquest noi t'agrada, pots pensar que és millor tenir-lo d'aquesta manera que no tenir-lo. Però realment és així? Realment és millor tenir una persona "a estones", que no tenir-la?
Sigues honesta amb tu mateixa i fes valdre la teva dignitat. Si vols estar amb ell al 100%, fes-li saber. Marca tu les pautes, digues el que necessites i... accepta la seva reacció, encara que no et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25