Ho he intentat pero no soc capaç de entendre-ho
Fa temps estava mig tontejant amb un noi, ell te 18, jo 15, ell creu que soc una pija, jo definitivament no ho soc... lu tipic vamos.
Ell m'agradava del plan "amor platonic" ja que jo sabia que esta penjat de la seva ex, fins que un dia, en una festa em va venir i jo estava ballant lu tipic en una olla, tot suada i despentinada i contra tot pronostic em va convidar a una birra, vam sortir fora, estavem els dos sols, sentats sobre un capó de cotxe, molt maco i tal, desde llavors em va començar a obrir, i a parlar i tal, però els nostres grups es porten molt perque una amiga meva esta sortint amb el seu millor amic, i tothom va començar a comentar sobre que entre nosaltres hi havia un rollo molt guay i tal, i desde aixo tot sen va anar a la merda, jo creia que ja estava i que no pasaria res entre nosaltres, fins que de sobte un dia em va convidar al cine amb ell, teniam la sala x nosaltres dos sols, i ens vam pasar la peli abraçats, i quan eram al ascensor, vam acabar amb la cara molt aprop i quan estava a punt de donarme un petó em deixa anar "Ni t'atreveixis".
Desde llavors tot es molt extran, avegades m'obra i s'insinua, altres ni em mira a la cara... I no ho entenc, mes d'una vegada ha insinuat que com podria agradarli jo a ell si soc just el seu oposat, pero mai u diu en to de despreci, sino com si estigues sorpres, altres deixa comentaris sobre lu enamorat que esta de la seva ex... I m'estic tornant boja, realment, no ho enten, sempre es ell qui m'obre, qui insinua, qui em va convidar al cine i qui va fer el primer pas per lu de la birra va ser ell, estic feta un embolic de veritat ja no se ni com reaccionar davant seu
Moltes gracies, de debò
Estrella Dorca

Hola anònima,
Sembla que aquest noi també està una mica embolicat, no creus?
Primer de tot has d'intentar veure si el que sents cap a ell és "amor platònic", "atracció física" o bé t'està començant a agradar de veritat. Continua parlant amb ell, ves-lo coneixent i observa bé els seus moviments cap a tu, ja que et donaran més informació que les paraules.
Estigues tranquil·la i ves veient com avança la situació, potser encara no és moment per etiquetar el que teniu... i si a tu et ve de gust donar algun pas, endavant! Sigues atrevida i a veure què passa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25