Marc... T'estimo...
Hola sóc una noia de 15 anys i el cas és que m'agrada un noi i m'agrada MOLT.
L'any passat va ser ell qui es va enamorar de mi i va ser quan jo el vaig començar a trobar mono i tal ja que quan em parlava no em podia mirar a la cara pk es posava molt nerviós, em mirava, m'enviava cançons romàntiques per whatsapp... Quan li vaig deixar d'agradar va ser perquè li va començar a agradar una de les meves millors amigues i dedprés em va començar a agradar a mi fins el punt de que encara estic enamorada d'ell... el problema és que abans parlavem molt cada dia i cada nit fins que ens obligaven a anar a dormir i ara tot a canviat ja que tot i que la meva amiga sabia que a mi m'agradava ells van estar a punt de sortir, la meva amiga es va fer el seu primer petó amb ell... Jo ja ho he provat tot fins i tot li vaig dir el que sentia per ell, però ningú ho sap... I res a canviat. Ara intento oblidarme d'ell però no puc ja que el tinc a la classe i cada dia el veig i ell continua com si no pasés res lligant amb la meva amiga. Que puc fer perquè m'entengui? Hi ha alguna manera perquè li torni a agradar?
Petoons😘
Estrella Dorca

Hola anònima,
No vull fer-te mal, però aquest noi ja ha decidit... Aquest noi ara mateix no vol estar amb tu i ho has d'acceptar. No podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres (per sort!), així que el millor que pots fer és començar a passar pàgina... per molt difícil que sigui.
Intenta centrar-te en tu, en fer coses amb les teves amigues i la teva família. Fes allò que t'apassiona i quan et descobreixis a tu mateixa pensant en ell... torna a posar el focus sobre tu!! Tu ets l'estrella de la teva vida! No facis protagonista una persona que no sent el mateix per tu!
Mica en mica veuràs que aquest dolor es va apagant....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25