pff l'estimo que faif per oblidar-lo? Pª+
Hola adolescents! fare un resum: me pillat moltissim d'un nen del meu curs, cuan ens vem coneixer vem començar a parlar i ens vem fet tant amics que teniem molta confiança en ell li agrada fisicament i tal (tambe de caracter), i ell a mi tambe i ens vem fer millors amics i teniem casi algu vem dir que potser ens liariem, i tot igual fins que em vaig pillar d'ell, i ara ens hem enfadat per coses i jo li vaig dir que lo millor seria deixar de parlar-nos, ell amb va deixar amb visto i no vam tornar a parlar mes, No se si existeix el ''temps'' entre nosaltres o que simplement tot s'ha acavat, es un nen fantastic i jo no ho vaig fer amb mala intencio ell estava raro amb mi i no m'agradava el seu comportament d'aquell dia i ja esta. Però se'm esta fent impossible oblidar-lo ja que el veig cada dia pels passadisos, pati i tot i es molt dificil oblidar a una persona si la veus cada dia. No se si tormarem a parlar, espero que si..Però si no tornem..que faig? estic pillada simplement.
Estrella Dorca

Hola!
Aquesta situació és complicada i pot fer molt mal! No sé exactament què us va fer enfadar tant ni si ell té tants motius... Podries intentar un últim apropament (si el necessites) i veure com reacciona. Potser és un noi massa orgullós per fer el primer pas.
Però si veus que ell no et tracta bé, et continua deixant en visto o és desagradable.... hauràs de prendre una decisió i decidir si passes pàgina o no, encara que faci mal.
Recorda que per oblidar una persona és important posar distància (evitar-lo tant com puguis) i també intentar pensar en tu! (que és el més difícil!). Fes coses amb els teus amics i la teva família, busca allò que et fa somriure i t'apassiona! i mica en mica aquest dolor anirà desapareixent....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25