Vull ajudar a una amiga
hola:)
M'agradaria ser anonima. Doncs fa uns dos dies una amiga meva em va dir vinaa un oment sisplau i en aquell moment se'm va posar aplorar. Jo li vaig dir que que li passava i em va dir que no tenia ganes ni danar al cole ni extraescolars ni fer res. I li vaig dir que perque pero ella al principi em va dir que no hio savia pero al final em va acabar dient que se sentia sola i jo li vaig dir que no era veritat, que ella tenia ple d'amics, familiars i gent que se l'estimava molt. estavem a lentreno i deia que no volia pero li vaig dir que en aquests casos el millor que podia fer era fer esport i estar ocupada. pero finalment va acabar trucant a se mare perque la anes buscar. una de la seva classe em va dir que al mati també havia plorat a la classe. El seguent dia mentres jo estava a ngles extraescolar( al que ellla tambe va pero a una altra classe) i em va truar una altra amiga dientme que la havia vist pel carrer plorant aixi que vaig decidir d'anar a la porta a esperarla i efectivament va arribar plorant. pff pobreta em va dir que encara estava igual que a la tarda no havia anat al cole ni res. La vaig intenntar ajudar i animar pero nose si va servir de gaire. Al sortir d0'angles estava sense plorar i feliç. pero necessita ajuda i estic fet el possible per ajudarla. Em podriesu donar alguns concells sisplau:) marcii per tot:*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs crec que la teva ajuda i donar-li ànims dient-li que estigui ocupada i fent coses que la poden animar (esport, passar algunes estones juntes,e tc), és un molt bon consell!! Digues-li que pot comptar amb tu i que no està sola, que sempre hi ha algú. Alhora si veus que segueix molts dies, proposa-li de que pugui parlar amb algun adult que hi confii perquè vegi les diferents solucions que pot optar per a traspassar aquest moment. A la vida hi ha moments complicats i parlant i buscant ajuda en nosaltres mateixos i en altres podem anar trobant eines per anar-los superant. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat